بازی فکری کودکان

بازی فکری کودکان یکی از بهترین روش ها برای تست هوش و کشف استعداد کودکان می باشد.

 

بازی فکری جدید ، جذاب، ساده و هدفمند که ضمن سرگرم کردن کودکان بتواند با ارزیابی و بررسی هوش و استعداد آنها، مهارت ها و توانایی های آنها را پرورش دهد و لحظات شاد و لذت بخشی را برای آنها فراهم نماید.

 

معرفی هوشکا

 

همه ما قبول داریم که موفقیت و خوشبختی هر فردی بستگی به هوش و استعداد او دارد و هرگاه انسان در مسیر استعدادهایش قدم برمی دارد، احساس رضایتمندی بیشتری دارد.

به عقیده بسیاری از متخصصان، سنین تولد تا هفت سالگی دورهای حیاتی برای یادگیری اصولی ترین مهارتهای زندگی به شمار می رود.

در این دوره توسعه مغز کودکان، فرآیندی بسیار پیچیده را به خود اختصاص می دهد که تکامل و توسعه آن، کودک را تا آخر عمر همراهی خواهد کرد.

بر این اساس، فعالیت های ضروری و البته مناسب برای هر رده سنی، یاریگر کودک به منظور رشد کامل و همچنین سریع او خواهد بود.

از این رو والدین می توانند امكاناتی را فراهم كنند تا تمام هوش های هشتگانه كودك، در سنین پایین به كمك انواع بازی های جذاب و هدفمند رشد و پرورش یابد.

 

بازی فکری جدید

لذا آگاه سازی و آموزش پدران و مادران از مهمترین مواردی می باشد که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

پدران و مادرانِ مسئول، باید از همین کودکی به فکر پرورش هوش و استعداد کودکان خود باشند و مهارتهای مورد نیاز آنها را برای رسیدن به آینده ای روشن و موفق، به آنها آموزش دهند.

آنها باید مفاهیم را از طریق بازی های هدفمند و جذاب به فرزندان خود آموزش دهند و لحظه به لحظه رشد و پرورش استعدادهای او را ارزیابی و بررسی نمایند.

والدین می بایست موسیقی را وارد زندگی فرزند خود کرده و با كودكشان آواز بخوانند. به تقویت ارتباط کودک با طبیعت و آموزشِ حفظ و سالم سازی آن و شناسایی سایر موجودات زنده کمک نمایند.

برای بهبود روابط کودک با همسالان و افراد مرتبط با او برنامه ریزی نمایند و هوش درون فردی کودک را به عنوان یک موضوع پراهمیت، مورد توجه قرار دهند.

 

بسته ارزیابی و پرورش هوش و استعداد کودک «هوشــکا»

 

مجموعه هوشکا بر اساس همین نیازها، اقدام به طراحی و تولید بسته آموزشی هوشکا نموده است.

بسته آموزشی هوشکا که با عنوان بسته ارزیابی و پرورش هوش و استعداد کودک طراحی گردیده است با استفاده از برنامه های متنوع و بازی های جذاب و هدفمند، کمک می کند تا هوش و ذكاوت کودک شما همانند نیازهای جسمانی و عاطفی او رشد و پرورش یابد.

این بسته شامل ١٠٠ بازی فکری کودکان جذاب و متنوع برای ارزیابی هوش و استعداد کودک، به همراه ٢٠ ساعت ویدیوی آموزشی برای والدین در جهت تقویت و پرورش هوش و استعداد فرزندشان می باشد.

باید دانست که کودکان هوشمند با همراهی و کمک والدین آگاه و مسئول خود، خوشبخت و موفق خواهند شد و قادر به ساخت آینده مورد علاقه خود و تغییر سرنوشت جهان پیرامون خود خواهند بود.

 

بسته هوش پکیج استعدادیابی بسته کامل هوشکا