اپلیکیشن هوشکا

به منظور دسترسی راحت تر والدین به محتوای صوتی و تصویری بسته هوشکا، اپلیکیشن هوشکا با کاربری ساده و آسان، طراحی و راه اندازی شده است.

شما والدین محترم (راهنما) می توانید جهت استفاده از محتوای صوتی و تصویری مورد نیاز بسته هوشکا، با نصب اپلیکیشن هوشکا روی تلفن همراه خود (موبایل) اقدام نمایید.

در اپلیکیشن و سایت هوشکا بخش های مختلف و متنوعی وجود دارد ولی سه بخش بسیار مهم آن که در انجام فرآیند ارزیابی و پرورش هوش و استعداد کودک در بسته هوشکا مورد نیاز می باشد، شامل موارد زیر است:

 

١- بخش موسیقی: در بعضی از بازی ها، تعدادی آهنگ طراحی شده که به عنوان وسایل بازی در زمان انجام بازی مورد نیاز می باشد.

این آهنگها با شماره های مشخص شده، در اپلیکیشن هوشکا در بخش موسیقی ذخیره شده است که باید بر حسب نیاز از روی اپلیکیشن هوشکا برای انجام آن بازی پخش شود.

٢- آموزش تصویری بازی ها: برای بعضی از بازی ها، آموزش تصویری بازی طراحی شده است که راهنما ( پدر و مادر) می تواند آنها را در اپلیکیشن  مشاهده نماید.

ضمنا در صفحه راهنمای هر بازی (گوشه پایین و سمت چپ) QR کد مخصوص هر بازی درج گردیده است که با اسکن آن می توانید ویدیوی راهنمای هر بازی را ملاحظه نمایید.

٣- ویدیوهای آموزشی: توجه و پرورش هوشهای هشتگانه در کودک، یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت، خوشبختی و احساس رضایتمندی او در زندگی آینده بشمار می رود.

لذا در ویدیوهای آموزشی منتشر شده در اپلیکیشن و سایت هوشکا، راهکارها و بازیهای موثری در جهت رشد و ارتقای هوشهای هشتگانه توسط کارشناسان مجرب هوشکا ارائه گردیده است.

لازم به ذکر است که این سه بخش، تنها برای مشتریانی که بسته ی هوشکا را خریداری نموده اند قابل مشاهده و بهره برداری می باشد.

در هر بسته یک کد اشتراک به همراه رمز عبور برای هر مشتری در نظر گرفته شده است که با ورود آن در محل مورد نظر در اپلیکیشن و سایت هوشکا، بخش های ذکر شده قابل استفاده و بهره برداری می باشد.

توضیح: برچسب کد اشتراک به همراه رمز عبور، پشت درب بسته هوشکا درج گردیده است.

سایت هوشکا

آدرس اینترنتی www.hooshka.ir سایت هوشکاست که شامل فروشگاه خرید بسته هوشکا و مقالات علمی و آموزنده همچنین ویدیوهای آموزشی و انگیزشی هوشکا و ویدیوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی هوشکا می باشد.
ضمنا در سایت هوشکا روش های ارتباط با کارشناسان و مشاوران هوشکا و همچنین کارشناسان فروش مجموعه مشخص شده است.