کلیه ی مطالب، ویدیوها و نوشته های موجود در اپلیکیشن هوشکا توسط مجموعه ی هوشکا تولید و بارگذاری شده است.

موفقیت و خوشبختی هر فردی بستگی به هوش و استعداد او دارد. طبق تعاریف علم روانشناسی، هوش یعنی توانایی سازگاري و پيشرفت در شرايط مختلف. تئوری های جدید روانشناسی به این نکته اشاره دارد كه هر انسانی دارای هوش‌های متنوعی هستند که تركیب این هوش‌ها در نزد افراد مختلف، متفاوت است. طبق این تئوری همه افراد از هوش‌های چندگانه البته در سطوح متفاوت برخوردار هستند و هوش‌های چندگانه نیز اکتسابی بوده و قابل رشد و پرورش می‌باشند، پس استعدادیابی یا همان ارزیابی و پرورش هوش و استعداد در افراد امری بسیار مهم و مؤثر در موفقیت آن‌ها به شمار می‌آید.

مجموعه هوشکا بر اساس همین نیازها، اقدام به طراحی و تولید بسته آموزشی هوشکا نموده است. بسته‌های آموزش فکری هوشکا که با عنوان بسته ارزیابی و پرورش هوش و استعداد کودک طراحی گردیده است با استفاده از برنامه‌های متنوع و بازی‌های جذاب و هدفمند، کمک می‌کند تا هوش و ذكاوت کودک شما همانند نيازهاي جسماني و عاطفي‌ او رشد و پرورش یابد.

این بسته‌ها شامل 100 بازی جذاب و متنوع برای ارزیابی هوش و استعداد کودک، به همراه 20 ساعت ویدیوی آموزشی برای والدین در جهت تقویت و پرورش هوش و استعداد فرزندشان می‌باشد.

باید دانست که کودکان هوشمند با همراهی و کمک والدین آگاه و مسئول خود، خوشبخت و موفق خواهند شد و قادر به ساخت آینده موردعلاقه خود و تغییر سرنوشت جهان پیرامون خود خواهند بود.